• עברית
  • Español
  • Português
  • Deutsch

חוזים והסכמים (Agreements & Contracts)

חוזים והסכמים הם אבני היסוד של עולם המסחר. כיום כמעט ולא ניתן לקיים יחסים מסחריים בין צדדים, כולל אנשים פרטיים, ללא מסמך שעשוי להחשב להסכם מחייב ביניהם. כשההסכמים האלו מנוסחים בצורה מעורפלת או מוצפנים בשפה משפטית הם הופכים לבלתי נגישים, מיותרים, או במקרה הגרוע - מזיקים. העסק שלך צריך הסכמים שאנשים מסוגלים לקרוא ולהבין.

ES - אלי שמעוני משרד עורכי דין, יסייע לך להגדיר באופן ברור את התנאים המתאימים ביותר במגוון התקשרויות: יחסי ספק לקוח, עובד מעביד, שיתופי פעולה, רכישה של אחזקות ומניות, שמירת חיסיון וסודיות, הסכמי no-shop, הסכמים לשימוש בזכויות יוצרים, הסכמי רכש, חוזי מכירה, רישיון וזיכיון, הסכמי בלעדיות ועוד. יש לנו צוות משפטי מיומן במגוון תעשיות, בסיוע לעסקים וחברות בגדלים שונים, ממדינות ושפות שונות מרחבי העולם. המקצועיות שלנו תעמוד לשירותך גם בתהליכי מו"מ לסיכום תנאי ההתקשרות, ולאחר מכן בניסוח ידידותי למשתמש של ההסכמים הנובעים מתהליכים אלו. ביחד, אנו נבנה הסכמים וחוזים המיועדים להשגת המטרות העסקיות שלך, לצד צמצום הסיכונים למינימום.

דוגמאות להסכמים: הסכם השקעההסכם שותפות, הסכם מייסדים, הסכם שיתוף פעולה, הסכם סודיות, הסכם הלוואה, הסכם פשרה, הסכם זיכיון, הסכם הפצה ועוד...

במה נוכל לעזור לך?

• מו"מ וניסוח הסכמי רכש, חוזי מכירה, הסכמי עבודה, הסכמי מייסדים, סודיות, רישיונות, שת"פ ועוד.
  • עריכת הליכי בדיקת נאותות לחברות לקראת הסכמי רכישה של אחזקות או מניות.
  • ניסוח חוזים אחידים בעלי עמידות גבוהה במקרים כדוגמת תביעות צרכניות.
  • ליווי עד לאשרור - אם נדרש - של הסכמים מול רגולטור כגון הרשות להגבלים עסקיים.
  • הגשת בקשות לצווים שיפוטיים לצורך אכיפת הסכם או הצהרה על הסכמים כבטלים.
  • חוות דעת לגבי אופן יישום והתנהלות במהלך חיי החוזה.
  • שיפור מנגנוני תמורה ומסחור שונים במסגרת הסכמים קיימים.

למה לקוחות בוחרים לעבוד איתנו?

• אנו מציעים את המתווה ההסכמי הקצר, המהיר והיעיל ביותר שנדרש, ובכך חוסכים לך זמן והוצאות.
  • חוזה שמנוסח באופן בהיר ונכון לא משאיר מקום לפרשנות משפטית "יצירתית" ומצמצם סיכונים.
  • שיקול דעת: ניהול מו"מ תוך הבחנה בין נושאים עקרוניים לנקודות המתאימות לפשרה.
  • תסריט היום שאחרי: יצירת אפשרויות סיום אלגנטיות בכל הסכם המייתרות התנהלות משפטית יקרה.

אכיפת חוזה - באילו תנאים בית המשפט יעדיף לתת סעד של אכיפת הסכם?
הסכם השקעה - השלבים המהותיים בבניית הסכם השקעה נכון ויציב.
תביעה לפירוק שיתוף - היכן מגישים תביעה מסוג זה ומה שיטת הפירוק העדיפה בה יבחר בית המשפט?
כיצד מוגדרים ליקויי בנייה ומהם התנאים לקבלת פיצוי מתאים? לפרטים
לחץ כאן.
חוזה בעל פה - מה תוקפו?
עילות לביטול חוזה - מתי ניתן לבטל חוזה ובאילו נסיבות/תנאים ניתן לעשות זאת?
תביעות נגד חברות ביטוח - מסתבר שזהו הליך לא פשוט. כיצד להתמודד? לפרטים - לחץ כאן.
הפרה יסודית של הסכם - מתי הפרה נחשבת להפרה יסודית? כיצד נכון להגדיר הפרה מסוג זה?
הסכם למכירת עסק - עשו זאת זכון!
עורך דין זכיינות - עולם מלא להתקשרות ארוכת טווח מצריכה ייעוץ וליווי משפטי מתאים.
הסכם שיתוף במקרקעין - מדוע חשוב לערוך הסכם זה ומה תוקפו?
סכסוך עסקי - אישי? איך אני שומר על העסק?
דיני אינטרנט - התחומים בהם עוסקים דיני האינטרנט.
עד כמה האזרח הקטן יכול להתמודד עם גופים גדולים כמו בנקים? לפרטים לחץ כאן.
ייעוץ משפטי - יש לזה מעמד משפטי כלשהו? ולמה זה חשוב?
חוזים מקפחים - בית המשפט קבע רשימה לא סגורה של תנאים בחוזים שיחשבו מקפחים ובעקבות כך יבוטלו.
בוררות בחוזים - חשיבותה של תניית בוררות ותחולתה בדיני החוזים.

מי אנחנו

משרד עו"ד אלי שמעוני מתמחה בתחום האזרחי-מסחרי ובתחום הקניין הרוחני. המשרד עוסק בליווי וייצוג משפטי של עסקאות וחוזים. בנוסף משרדנו עוסק במתן ייעוץ וניהול תיקי קניין רוחני כגון: רישום סימני מסחר, רישום פטנטים, הגנה על זכויות יוצרים ומדגמים, ליווי עסקים בעלי זכויות קניין רוחני וייצוגם המשפטי.