עורך דין ישראלי

מאת: עו"ד אלי שמעוני

מדינת ישראל היא מדינה מתקדמת המבוססת על מערכת חוקים אשר ייחודית רק לה, וכדי לנתב את הדרך במערכת המשפטית הסבוכה והמסועפת, לא פעם יש לפנות לקבלת ייעוץ משפטי. המלצה זו תקפה במיוחד במקרים בהם אינכם "מיודדים" עם מערכת המשפט בישראל, חוקיה ותקנותיה מסיבות שונות ואתם זקוקים לייעוץ והכוונה מקצועיים. עורך דין ישראלי הנו עורך דין אשר בקיא ברזי המשפט בישראל, מיודע עם כל החוקים, הפסיקות, התיקונים והתקנות ועל כן יוכל לעזור לכם לנתב את דרככם בתחומי המשפט השונים, בין היתר בתחום המשפט הדורש ידע מעמיק והיכרות עם הבירוקרטיה המקומית, הלא הוא תחום המשפט המסחרי – אזרחי.

מעוניינים לפתוח עסק בישראל? מוטב כי תשכרו לשם כך את שירותיו של עורך דין ישראלי.

הקמת עסקים חדשים בישראל זו יוזמה מבורכת אולם על מנת להתחיל בעשייה עסקית על כל היבטיה, מומלץ כי היזמים יעזרו בשירותיו של עורך דין ישראלי. הסיבה לכך פשוטה, תהליכי רישום חייבים להיעשות כנדרש בחוק רישוי עסקים תשכ"ח 1968 על מנת שההתנהלות מול רשויות המס, הרשויות המקומיות, גופי הפיקוח השונים ואף המוסד לביטוח לאומי תהיה תקנית וכדי לאפשר לפעילות העסקית היזומה שלכם להתנהל כשורה וכסדרה. בעזרת עורך דין ישראלי המכיר את החוק על סעיפיו השונים וכן את כל התקנות והפסיקות הקשורות אליו, תוכלו לקצר תהליכים בירוקרטיים מורכבים ולחסוך זמן יקר.

כיום תוכלו להגן על סימני המסחר, הקניין הרוחני או המותג של העסק שלכם בעזרת עורך דין מקצועי בארץ ובעולם!

מאחורי כל עסק מצליח קיימת אסטרטגיה שיווקית אשר מטרתה לקחת את הקניין הרוחני של העסק, הלא הוא "הלב" או במילים אחרות הבסיס, ולתרגם אותו לכדי מותג או סימנים מסחריים שיצרו הזדהות בקרב קהל הצרכנים. היות וסימני המסחר הם מעין תעודת זהות של העסק, חשוב להגן עליהם בכל דרך אפשרית, במיוחד בעולם הרשתי אשר מדי יום ביומו נעשה יותר ויותר תחרותי. בל נטעה, הגנה על סימני מסחר דורשת אכיפה מרוכבת ואינה מתנהלת רק בחדרי ישיבות אלא גם בבתי המשפט ובנקודות המכס השונות ברחבי העולם ולשם כך קיים צורך בעורך דין ישראלי המכיר את התקנות של המחלקה לסימני המסחר של רשות הפטנטים, כמו גם את הנסיבות בהן הבקשה לא תאושר ועל כן יוכל להדריך אתכם לכל אורך התהליך.

רכישת דירה בארץ הקודש עומדת על הפרק? עו"ד בישראל המתמחה בנדל"ן ודיני חוזים ילווה אתכם לכל אורך התהליך.

אחד התחומים הבסיסיים בפרקטיקה המשפטית הוא תחום דיני חוזים, היות ועל פי רוב הוא מתעסק בנושאים יומיומיים כגון רכישת דירה, רכישת שירותים שונים, חוזי עבודה, הסכמים עסקיים וכדומה. למרות שאנשים רבים חושבים כי חוזים הם עניין שבשגרה ולכן אינם דורשים התערבות משפטית, ברוב המקרים אין זה כך, מכיוון שחוזים הם מסמך מחייב וחשוב להבין אותם לעומקם לפני שחותמים. לכן במידה וחתימה על חוזה עומדת על הפרק, מוטב כי תפנו לקבלת ייעוץ משפטי במיוחד אם מדובר בחוזה מורכב או בעל השלכות כלכליות משמעותיות כמו למשל חוזה נדל"ני.
מדינת ישראל היא ללא ספק פנינה אטרקטיבית ויזמי נדל"ן ברחבי העולם רואים אותה כאפיק השקעה שצפוי להניב תמורות גבוהות. יחד עם זאת, חתימה על חוזה נדל"ן כשאינכם מכירים את השפה המקומית, כל שכן את התקנות והחוקים עלולה להיות הרת אסון כשאינכם מודעים לסיכונים הקיימים. לכן, לפני חתימה על חוזים, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ישראלי אשר מתמחה בתחום האזרחי – מסחרי בארץ לעומקו כדי להבטיח שזכויותיכם ימומשו במלואן, גם אם אינכם תושבים.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי ובייצוג תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: