דירת קיץ – תל אביב

מאת: עו"ד אלי שמעוני

דירת קיץ בתל אביב מיועדת בדרך כלל לתושבי חוץ, יהודים ולא יהודים כאחד, שמוצאים בישראל מקום נוח ונעים לנפוש בו בקיץ. דירת קיץ, היא מסוג הדירות שכדאי להניח למומחי נדל"ן לסייע לכם למצוא, ולמומחים משפטיים ללוות אתכם בהליך המשא ומתן והקנייה.
מי שמעוניין לשכור דירת קיץ – תל אביב, מוזמן לבדוק את המלצות ההשקעה הבאות. עורכי דין מחויבי המציאות בכל עסקת נדל"ן כזאת, במיוחד לאדם שאינו אזרח הארץ או תושב קבע. יש להכיר גם את חוקי ההשקעה והבעלות על דירות לאנשים שאינם אזרחים. בכל מקרה, כל עסקה חייבת בבדיקת מסמכים, היתכנות פיננסית, משלב מסירת הצעה ועד החתימה על החוזה. הליווי המשפטי בודק גם איתנות פיננסית ובדק בית אם הוא ראוי להשקעה, מיהם בעליו, הדיירים שבו ומסביבו, ומהם חוקי התכנון והבנייה שמאפשרים לכם לרכוש נכס בישראל.

דירת קיץ ביפו ופלורנטין, האקזוטיקה שלעולם לא תישחק.

יפו היא החלק של תל אביב שלעולם לא נס לחו, בדיוק כמו הקלישאה, ומשום כך יהיו בה תמיד הזדמנויות לקניית דירת קיץ – תל אביב, במיקום מצוין. ערך הנכסים עולה ויש לו אפילו יוקרה מסוימת, בין אם קונים ברובע או בגבעת אנדרומדה, באחד המיזמים של חידוש בתים עתיקים או ליד תיאטרון נוגה. בפלורנטין, לעומת זאת, מיזמי נדל"ן רבים שנמשכים ממנה לכיוון יפו לאורך דרך אילת ושדרות ירושלים. המבנים שם מיועדים גם לבניית מלונות בוטיק במבנים עתיקים מהמאות הקודמות, וחלקם חדשים לגמרי שבונים מהיסודות. בכל מקרה, המגוון העצום לכל טעם שאזור זה מציע למשקיעים כדאי במיוחד.

המגדלים המודרניים וגורדי השחקים של תל אביב.

דירת קיץ – תל אביב מצוינת להשקעה באזורי המגדלים הגבוהים שתוכננו על ידי אדריכלים מובילים, במיוחד באזור רוטשילד, אבן גבירול, הקריה, שרונה ואזור השוק הסיטונאי. יש בתל אביב כמה מתחמים כאלה גם בצפון, שבהם דירות נופש יהיו תמיד השקעה טובה אבל כזו שמחייבת בדיקה מקדימה של עורכי דין, בגלל המורכבות שלה. יש מיזמים שהתגלו כהצלחה, כמו מגדלי יו לדוגמה, ויש כאלה שהתעוררו בהם בעיות  כבר לאחר מסירת הדירה ולכן רק עורכי דין שמלווים כל עסקה יוכלו לייעץ לכם ולמנוע מכם טעויות כבדות. כך ששלב התחקיר והליווי המשפטי של ההשקעה מחייב ידע של מומחים גם בחום הנדל"ן ולא רק בסבך התקנות וחוקי הבנייה המקומיים, מתברר.

צפון תל אביב הקלאסית והסולידת.

צפון תל אביב הוא אזור מצוין לדירות קיץ למי שמעדיף את היוקרה של תכנית ל', שיכון דן, המשתלה והגוש הגדול. גם שדה דב אינו מפריע למשקיעים להשקיע באזורים אלה של רמת אביב וסביבותיה, ועד אפקה וצהלה, וכעת גם שכונת הדר יוסף הופכת ללהיט נדל"ני. דירת קיץ – תל אביב היא הזדמנות להשקיע לפי הטעם שלכם, ולכן אם האזורים הצפוניים יותר מדברים אליכם, כמו שכונות אלגנטיות וסולידיות שערכן לעולם אינו יורד.

בניינים לאורך חוף הים.

דירת קיץ – תל אביב היא במיקום קלאסי ליד הים. בתל אביב נבנים לא מעט מיזמי נדל"ן כאלה מנמל תל אביב ואפילו עד קו החוף של בת ים. אמנם לא תל אביב, אבל מפתיעה מאוד במיזמי הנדל"ן היוקרתי שהיא מציעה לכולם, כולל תושבי חוץ. מיזמים הבנייה לאורך החוף מתחלקים בדרך כלל לבתי מלון ולבנייני מגורים, כאשר חלק מהם יוקרתיים יותר ומחירם משקף את מלוא הערך שלהם, וחלק מהם מחירם עדיין לא האמיר והוא משמש הזדמנות פז להשקעה.

דירת קיץ בתל אביב – אבן שואבת.

חוף הים בתל אביב הוא אחד האזורים שלעולם לא יאבד את הערך שלו, בעיקר משום שתל אביב הפכה זה מכבר לאבן שואבת לתיירים יהודים מצרפת השמחים לבוא לבלות כאן את הקיץ שבועות רבים, וכן תיירים שיודעים שתל אביב היא אחת הערים הייחודיות בעולם מבחינה תרבותית. מדריכי טיולים, אתרים ואפליקציות תיירים מספרים על תל אביב ועל האווירה הייחודית שבה כל כך הרבה דברים מעניינים, שסקרנותם של תיירים מכל העולם גוברת. הם מספרים שוב ושוב שתל אביב היא באמת חוויה ייחודית על השילובים המעניינים שבה, וזה לא עומד להשתנות משום שהיא תישאר תמיד עיר בילויים, תרבות ומרכז עולמי.

אלי שמעוני, משרד עורכי דין בהרצליה ובתל אביב, עוסק בתחום האזרחי/מסחרי, ייצוג בבית המשפט של תובעים ונתבעים. פנו אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע.
במייל: [email protected], טלפון: 09-8669556, 03-5507155.
האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית הדרושה, בדרך כלל, טרם נקיטת הליכים משפטיים.

img

עו"ד אלי שמעוני

עו"ד אלי שמעוני בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) ומביא ידע משפטי עשיר בתחומי התמחותו. בנוסף, עו"ד שמעוני בוגר קשת רחבה של הסמכות מקצועיות בתחומי המשפט האזרחי, הבנקאות, הציות, הקניין הרוחני, הממשל התאגידי ועוד… תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד שמעוני: ליטיגציה אזרחית ומסחרית, תובענות ייצוגיות, גישור ובוררות, קניין רוחני, חברות, תביעות ייצוגיות, מקרקעין, צוואות וירושות, תביעות כספיות, מטבעות קריפטוגרפיים, בנקאות, ציות והשקעות.

    לייעוץ וקביעת פגישה השאירו פרטים ונחזור בהקדם: